WooCommerce Product Builder Custom PC Builder v2.2.2


 WooCommerce Product Builder Custom PC Builder Nulled, müşterilerinizin adım adım küçük parçalardan eksiksiz bir ürün seti oluşturmasına olanak tanıyan bir eklentidir. Eklenti, uyumlu, e-postayla tamamlanmış ürün, öznitelik filtreleri gibi birçok kullanışlı özellik ile WooCommerce'de çalışır.

WooCommerce Product Builder Custom PC Builder Özellikler

Ürün Oluşturucu: müşterilerinizin adım adım eksiksiz ürünler oluşturmasına olanak tanır. Adımları kurabilirsiniz, her adımda ürünler olacaktır. Bir adımda hangi ürünlerin görüneceğine siz karar vereceksiniz, ardından müşteriler o ürünlerden bir veya daha fazlasını seçecek.


  • Ürün Oluşturucu sayfaları oluşturun: Her ürün oluşturucu, ön uçta bir sayfa olarak görüntülenecek, müşteriler ürünlerini bu sayfada oluşturacaktır. İstediğiniz kadar ürün oluşturucu ekleyebilirsiniz. WooCommerce Ürün Oluşturucu Özel PC Oluşturucu Nulled
  • Birden çok adım: Müşterilerin ürün parçalarını seçmesi için ihtiyaç duyduğunuz kadar adım ekleyin.
  • Adım adını değiştir: ADIM 1 Anakart, ADIM 2 CPU gibi her adım için bir ad seçin… Para birimi adımının sayısını görüntülemek için {step_number} kısa kodunu kullanın. WooCommerce Ürün Oluşturucu Özel PC Oluşturucu Nulled
  • Her adım için ürün ve kategori seçin: Her adımda hangi ürün kategorilerinin görüneceğini seçebilir ve ardından müşteriler o adımda bir (veya daha fazla) seçebilir. WooCommerce Ürün Oluşturucu Özel PC Oluşturucu Ücretsiz İndir
  • Birden fazla ürün seçin: Müşterilerin her adımda birden fazla ürün eklemesine izin verin. Bu seçenek devre dışı bırakılırsa, müşteriler bir ürünü seçtiklerinde otomatik olarak bir sonraki adıma yönlendirilirler.
  • Miktar alanı: Bu seçenek, müşterilerin ürün miktarını seçmesine olanak tanır. Bu seçenek devre dışı bırakılırsa, miktar 1 olarak ayarlanır.
  • Önizleme düğmesi: Önizleme özelliği, müşterilerin satın almadan önce tüm ürünlerini görmelerini sağlar. Önizleme sayfası son adımda görünecek, bu seçeneği etkinleştirerek müşterilerin herhangi bir adımdan önizleme sayfasını ziyaret etmelerini sağlayacaksınız. WooCommerce Ürün Oluşturucu Özel PC Oluşturucu GPL
  • Sayfa başına ürün: Ön uçta bir sayfada kaç ürünün görüntüleneceğini seçin.

WooCommerce Product Builder Custom PC Builder İndir

Daha yeni Daha eski