Gostudy Education WordPress Theme v2.2.4

 

Gostudy Nulled, Eğitim Web Siteleri oluşturmak, Çevrimiçi Kurslar Satmak, Üniversite, Kolej, Okul, Eğitim Merkezi, E-Öğrenme, Kurs Öğreticileri, Eğitim Merkezi, Atölye, anaokulu, Kurs Merkezi veya herhangi bir Eğitim kurumu için bir çözümdür.


Gostudy Ücretsiz İndirme eğitimi WordPress teması, Udemy, Coursera, Edx, Eğitim Merkezi, Kurs Merkezi, dil okulu, e-Öğrenim İşletmesi, öğrenim kursları, müzik eğitimi okulu, dans akademisi ve sürücü kursu Koleji gibi Kurs Listeleme Platformu için bir Öğrenme Yönetim Sistemi olarak geliştirilmiştir. Akademi, Üniversite veya Okul.


Gostudy Education WordPress Theme Özellikleri

  • Elementor Sayfa Oluşturucu ile Oluşturuldu
  • Desteklenen En Popüler 3 LMS Eklentisi
  • LearnDash, LearnBasın ve Öğretmen LMS
  • LMS Kursları, Ders, Kısa Sınav, Konu, İnceleme İşlevselliği
  • Üstbilgi/Altbilgi Oluşturucu
  • Hızlı ve Kolay Tek Tıkla Kurulum
  • Büyük Elementor Eleman Koleksiyonu
  • Gelişmiş Özelleştirici Tema Seçenekleri
  • WPFroms eklentisi ile uyumlu
  • Esnek Blog Düzeni Seçeneği
  • E-ticaret Özelliği Hazır
  • WooCommerce Desteklenir
  • Güçlü Yönetici Paneli
  • Ürün Ömrü Ücretsiz Güncelleme
  • Temiz ve Basit Tasarım
  • Çoklu Başlık Stilleri ve Yapışkan Başlık
  • Çocuk Teması Uyumlu – temel çocuk temasını içerir
  • Sınırsız Renk Şeması
  • Özel WooCommerce Öğeleri
  • Gelişmiş Tipografi
  • Google yazı tipleri dahil
  • Özelleştirmesi kolay
  • SEO Dostu
  • WPML destekleniyor
  • Mega Menü
  • Tam Duyarlı Düzen
  • W3C doğrulayıcı ile test edildi
  • İletişim Formu 7
  • WPForms İletişim Formu
Daha yeni Daha eski