Epora Online Courses & Education WordPress Theme v.1.0.2


 Epora Çevrimiçi Kurslar ve Eğitim WordPress Teması Nulled, her türden eğitim merkezi için mükemmel bir şekilde hazırlanmış minimal ve çağdaş bir WordPress temasıdır. Okul, Kolej, Üniversite veya Eğitim Merkeziniz düşünülerek tasarlanan bu nihai eğitim WordPress teması, eksiksiz bir çevrimiçi eğitim merkezi ve LMS için ihtiyacınız olan her şeyi içerir. Epora, eğitim merkeziniz, çevrimiçi kurslarınız veya eğitim web siteniz için harika özelliklerle dolu olduğu için en popüler WordPress LMS eklentisi olan Tutor'u kullanır, ancak aynı zamanda kullanımı son derece kolaydır. Tutor LMS ile müfredatınızı, kurslarınızı, derslerinizi, sınavlarınızı, ödeme entegrasyonunuzu ve daha fazlasını dahil edebilirsiniz…


Bu Tema, dünyanın en popüler duyarlı CSS çerçevesi Bootstrap 5, Elementor, HTML5, CSS3, jQuery ve pek çok modern teknoloji ile oluşturulmuştur. Birkaç kelimeyle, güçlü, kullanımı kolay çok amaçlı Tema. Akıcı geçişleri ve animasyonları ile trend ve enerjik tasarımıyla ilk bakışta etkileneceksiniz. Satın aldıktan sonra, sitenizi kişiselleştirmek için her zaman birçok seçeneğe sahip olabilmeniz için 3+ başlık stiline sahip 3 farklı ana sayfa tasarımından yararlanacaksınız. Web sitenizin gelişimi için seçeneklerini kullanın!. Umarım her şeyi anlatabilmişimdir ama bilmek istediğiniz bir şey varsa yardımcı olmaktan mutluluk duyarım.

Epora Online Courses & Education WordPress Theme İndir

Daha yeni Daha eski